آخرین اخبار
کد مطلب: 79942
علاقه شديد قلعه نويي به ستاره سابق استقلال ثابت شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1790

به گزارش سلام لردگان، مجتبي جباري فصل پيش‌ به خاطر مشکلاتي که با فتح الله زاده داشت از استقلال جدا شد و به سپاهان رفت و پس از آن هم راهي ليگ قطر شد.

جدايي اين بازيکن ناراحتي شديد قلعه نويي را که در آن زمان راهي خارج از کشور شده بود تا استراحت کند در پي داشت.

اما سرمربي آبي پوشان همواره از جدايي جباري ابراز تاسف کرد تا به اين شکل ثابت کند که مشکلي با هافبک طراح تيمش نداشته است و تنها عاملي که باعث جدايي جباري شد اختلاف او با مديرعامل تيم بوده است.

اما علاقه قلعه نويي به جباري در فرودگاه ترکيه ثابت شد. امير قلعه نويي که به علت مشکلات شخصي همراه کاروان تيم به ترکيه نرفته بود، تهران را به مقصد استانبول ترک کرد و به محض اينکه به مقصد رسيد و از هواپيما خارج شد با مجتبي جباري روبرو شد که به همراه خانواده خود به ترکيه آمده بود تا به استراحت بپردازد.

قلعه نويي برخورد بسيار گرمي با هافبک سابق تيم خود داشت و او را در آغوش گرفت. سرمربي آبي پوشان در مورد مسائل مربوط به استقلال و شرايط جباري در تيم قطري اش به صحبت پرداخت و از هافبک سابق استقلال درخواست کرد که در اردوي تيم حضور يابد ولي جباري به اين موضوع اشاره داشت که براي جلوگيري از بروز هرگونه حاشيه اي بهتر است در اردوي استقلال حضور نيابد.

گفتني است قلعه نويي در ابتداي فصل از مسئولان باشگاه خواسته بود که شرايط بازگشت جباري را فراهم سازند ولي قرارداد اين بازيکن با باشگاه قطري مانع بازگشت او به استقلال شد.

اين در حالي است که چند وقت پيش جباري براي بازگشت به استقلال ابراز علاقه کرد و به همين دليل سرمربي آبي پوشان خواستار بازگشت او به استقلال شد
منبع. جام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس